Ako nakupovať
Ako vložiť tovar do košíka
Pre pridanie tovaru do Košíka, ako prvé na stránke konkrétneho produktu kliknete na tlačidlo s označením Kúpiť. Po pridaní produktu do košíka Vás systém automaticky presmeruje priamo do nákupného košíka. V ňom si môžete overiť, či ste vybrali správny produkt, vybrať počet kusov zvoleného produktu, prípadne prejsť k objednávkovému procesu (kliknutím na tlačidlo Zaplatiť) alebo sa vrátiť kliknutím na tlačidlo Pokračovať v nákupe k ďalšiemu nakupovaniu. Aktuálny stav košíka si môžete kedykoľvek opäť overiť po kliknutí na ikonku v pravom hornom rohu stránky, ktorá zároveň informuje o cene a počte pridaných produktov do košíka.
Ako si odstrániť tovar z košíka
Na odstránenie produktu z košíka je potrebné, aby ste sa nachádzali priamo v Košíku. Do košíka sa môžete dostať buď prejdením kurzorom myši nad ikonu Košík v pravom hornom rohu stránky a kliknúť naň myšou a dostanete sa do obsahu Vášho nákupného košíka. V ňom stačí kliknúť na červené tlačidlo s označením X a produkt bude následne odstránený z Vášho nákupného košíka
Ako si vytvoriť zákaznícky profil
Na vytvorenie užívateľského profilu je potrebné sa zaregistrovať. Zaregistrujete priamo v procese objednávania po kliknutí na tlačidlo zaplatiť, kde vyplníte registračný formulár. Po úspešnej registrácii Vám automaticky na zadaný e mail príde mail s užívateľským menom a heslom. Tento mail si starostlivo uschovajte.
Objednávka tovaru
Ako prebieha proces objednávky
Prvým krokom potrebným pre vykonanie objednávky je pridať si tovar do košíka kliknutím na tlačidlo s označením Kúpiť. Následne budete automaticky presmerovaný do Košíka, kde kliknete na tlačidlo Zaplatiť. Po kliknutí sa dostanete na stránku, kde vyplníte potrebné údaje. Pokiaľ ste už registrovaný zákazník stačí vyplniť užívateľské meno a heslo . V nasledujúcom kroku si vyberiete vhodný spôsob platby a doručenia. Po výbere si môžete podrobne prezrieť súhrn Vašej objednávky a potvrdiť ju kliknutím na tlačidlo Odoslať objednávku a prejdete na stránku, ktorá Vám potvrdí úspešné odoslanie Vašej objednávky. Cena dopravy Vám bude potvrdená mailom (ceny je možné pozrieť v Zmluvných podmienkach bod.6)
Ako sa presvedčím, že objednávka bola bezproblémovo odoslaná
Po úšpešnom dokončení každej objednávky ste automaticky presmerovaný na stránku so informáciou Ďakujeme! Vaša objednávka bola úspešne dokončená. Na Vašu e-mailovú adresu bolo zaslané potvrdenie objednávky.
Ak máte ďalšie doplňujúce otázky k Vašej objednávke, neváhajte nás telefonicky kontaktovať na číslach uvedených v ľavom stĺpci v sekcii kontakty.
Čo robiť, pokiaľ mám problém objednávku korektne odoslať
V prípade akýchkoľvek otázok nás môžete kontaktovať priamo na telefónnych číslach alebo prostredníctvom emailov, ktoré sú uvedené na stránke kontaktov.